lunes, 31 de mayo de 2010

Nas pel Xavi


En Xavi fa temps em va fer un favor deixant-me diners per a entrar en un taller .A canvi em va proposar que li fés una joia.
Em va semblar que havia de ser una joia especial, no una joia qualsevol.I com passa de vegades de seguida vaig tenir clar quina era la joia pel Xavi.M'agrada fer joies personalitzades, pensar en la persona que me l'ha demanada i ajustar-me a la seva personalitat.La joia havia de ser un nas de pallasso de plata! ,doncs el Xavi és actor.Podia haver estat alguna altra cosa relacionada amb el teatre, però a mi els clowns sempre m'han agradat molt, i la idea va ser intantànea.
Va ser molt ràpid de fer, en una tarda al taller va estar enllestit.Un nas de pallasso tipus penjoll, amb una goma elàstica i que fins i tot se'l podia posar algu amb de nas no gaire gros...
Després de donar-li al Xavi el seu regalet em va venir de gust treballar amb els nassos de pallasso. Vaig intentar fer-ne algun altre de plata ,de la mateixa mida i varies vegades, però no me'n vaig ensortir...Gajes del oficio, de vegades en la joieria la tècnica s'ha de tenir en compte, i jo sóc massa poc tècnica. Com m'ho havia fet per a fer tan ràpid el nas del Xavi? No en tinc ni idea...el devia fer amb amor!
Des d'aleshores i fins fa poc he seguit treballant amb nassos de pallasso... inventant tot un món relacionat amb el clown i les joies que s'han convertit en "joies per a fer riure"... però aquesta és un altra història.
Aquest era el nas pel Xavi.
Sandrul

No hay comentarios:

Publicar un comentario