lunes, 3 de mayo de 2010

Un cafè sol de plata,amb sucre


Un cafè sol de plata, amb sucre.

Fa uns anys, quan formava part dels tallers off-massana del Poble Espanyol vaig presentar aquesta "taça de cafè sol de plata amb sucre", com a Joia. La vaig anomenar "VUll FER JOIES!". Clar que no es tracta d'una joia en sí, si nó més aviat d'una reflexió, o d'una queixa. Havia de fer alguna peça per a exposar i no hi havia manera que se m'acudís res. Si no recordo malament treballava en diferents llocs per a poder mantenir-me , un d'ells un bar a Sants.Em sentia cansada i no tenia gaire temps ni energia per a seure al taller a fer una joia, tot i que me'n moria de ganes. Finalment la meva proposta, va ser aquesta :" Vull fer una joia! i no faig altra cosa que servir cafès! No tinc més remei que beure'm la plata amb sucre, com un a poció màgica per que se m'acudeixi alguna cosa!"
Simplement va ser una manera de plasmar aquells moments en què les circunstàncies influeixen en la famosa "inspiració" que només apareix treballant, asseguda al taller, fent, manipulant materials, i jogant. Treballant fent cafès i tallats la única idea que em va arribar va ser aquesta... una mena de queixa per no tenir temps de fer el que tenia ganes de fer i com un interrogant sobre el què pot arribar a ser una joia.

Segur que molts sabeu de què parlo...i sort en tenim de la imaginació!

Algú vol fer un cafè sol de plata amb sucre? o un cafè sol d'or amb sucre? Conec un lloc on els fan molt bons.

Un plaer

Sandrul





No hay comentarios:

Publicar un comentario