sábado, 19 de junio de 2010

Pallassets


De moment les joies per a fer riure les porten els pallassos de cartró que jo mateixa vaig fer.
A un li surten els anells pel cap , l'altra porta unes arracades inmenses i el que plora porta collaret i pulsera gegants.N'hi ha un que és una noia, i els altres decididament són nois.
Estàn ben guapos tot guarnits i no ténen ni idea de com em va costar fer-los, per que el cartró era molt difícil de retallar.
Crec que els pallassets són tan "guapos" que li han près protagonisme a les joies, i ara les joies per a fer riure no són només joies, si no una mena d'instal.lació amb un toc infantil i imaginatiu.
Per cert , estàn al Llantiol del Raval, en una vitrina i cuidat's pel Yuri que diu que a les nits mentre fan espectacles es porten força bé, no fan gaire enrenou i somriuen a tothom que passa per allà. Quan estaven al taller éren una mica mes entremaliats,m'alegro que s'hagin adaptat a l'espai del Llantiol.
A partir d'haver fet aquests pallassos no he parat de dibuixar i pintar sobre cartró,i ja quasi no he fet més joies.Per que serà? Fa mesos que m'ho pregunto... i ho disfruto.
Gràcies pallassets!
Salut
Sandrul

2 comentarios:

  1. Muy beuno el blog Sand , te mando un beso grande , me gusta la grafica de arriba ,. desayuno de artista , bien

    ResponderEliminar